Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Αυτοκαταστροφή σε 5...4...3...2...1...

    Ώρες ώρες δεν μπορώ να καταλάβω ούτε και γω η ίδια τον εαυτό μου...Απορώ πως έχω την παράλογη απαίτηση να με καταλάβουν οι άλλοι....Μήπως έχω όντως αυτοκαταστροφικές τάσεις;;; Μήπως όντως τρώγομαι με το παραμικρό;;; Το μυαλό μου είναι λίγο σαν τα smoothies τελευταία οπότε googlαρα την φράση ''τάσεις αυτοκαταστροφής'' μπας και βοηθηθώ λιγάκι και διαφωτήσω και εσας...πφφφ.......Αποτελέσματα;; Άγχος, κατάθλιψη, σχιζοφρένεια....ok mister god-internet, δεν περίμενα εσένα για να μου πεις ότι 'ολα όσα μου συμβαίνουν τελευταια  κοντεύουν να με τρελάνουν...
    Και πως να μην τρώγεσαι όταν μέχρι πριν λίγα χρόνια άλλα φαντάστηκες και άλλα κάνεις τώρα;; Το πήραμε το πτυχίο, μάθαμε και άλλη γλώσσα, χτυπήσαμε και πόρτες, φάγαμε και πόρτες στη μάπα...Χάσαμε και στη δουλειά, χάσαμε και στον έρωτα, χάσαμε και τον εγωισμό και την αυτοεκτίμησή μας...Και ενώ στα 24 άλλοι φτιάχνουν πράγματα, εγώ γιατί συνέχεια χαλάω;; ''Χαλάω και χαλιέμαι'' έπρεπε να είναι ο τίτλος του σημερινού post... Η γιαγιά μου λέει συνέχεια:''κάνε μια βόλτα στα νοσοκομεία για να καταλάβεις πόσο τυχερή είσαι''..το κάναμε και αυτό...Τι μηνύματα θέλει να μου περάσει ο Παντοκράτορας που εγώ δεν τα καταλαβαίνω;;; Και αυτή η αυτοκριτική.. Τι πάει να πει πάλι αυτό; Και γιατί ενώ θα έπρεπε να είμαι κάπως έτσι:

εγώ είμαι κάπως έτσι;;;
    Αφού εγώ τα έκανα έτσι...Εγώ έχασα τη δουλεία μου, τους ''φίλους'' μου, τον άνθρωπο που έδινε νόημα στη μιζέρια μου...γιατί μου φταίνε όλοι και όλα;;Ακόμα και τώρα που γράφω σε άλλους ρίχνω τις ευθύνες...Πάει και τελείωσε, δεν θα μεγαλώσω ποτέ...Είμαι χειρότερη και από τον γιό του Σχοινά όταν τραγούδησε τον ύμνο ''είμαι ακόμα παιδί''. Μου λέει ο μπαμπάς μου το θεικό :΄΄τι θα κάνεις παιδί μου στη ζωή σου;;'' Χαχαχα...Από τις ελάχιστες απαντήσεις που πήρε, κάποιες ήταν: θα καλλιεργήσω σταφύλια, θα τα παρατήσω όλα και θα γίνω βασίλισσα, με ζητήσανε στη NASA...τελικά δεν θα κάνω τίποτα από όλα αυτά...Θα γίνω πτηνοτρόφος, θα μεγαλώνω κούρκες (γαλοπούλες) και θα παντρευτώ εφοπλιστή!!!Έτσι για να μπω στο μάτι αυτών που με θάβουν...
    Πάντως εσύ ένα να ξέρεις: Μια μέρα θα πάω για τσιγάρα και θα έρθω να σε βρω!!!!!!(τέλος παραληρήματος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου